Byter ut sjukhusmaten mot en chicken BLT

Fick permis över natten så fick sova i min egna säng inatt vilket var otroligt skönt. Så åkte tillbaka till sjukhuset i morse och tog prover och dom såg mycke bättre ut förutom blodplettarna som var väldigt låga. Vilket gör att jag inte får ta cellgifter imorgon. Men eftersom jag hade fått upp dom andra värderna så bra så blev jag utskriven. Jag och mamma tog då en lunch på pause och gick på stan en stund. Hittade en jeans jacka faktiskt.
Men nu blir de mysfika och fotboll med mamma och Stellan. Så nu mina kära vänner mår jag gott :)

Mina kommentarer
Postat av: saema.blogg.se

Skönt du fått kommit hem:) sköt om dig nu och mys så mycket du kan. Hoppas vi kan ses snart! Puss

2012-04-25 @ 23:35:07

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0