Behandling fyra

Nu är dag 1 av 5 avklarad med cellgifter och kroppen har redan reagerat. Trött, illamående och snurrig. Känns ju inte bättre av att dom kom in igår och sa att de var planerat för 3 omgångar till med behandling. ( ska förhoppningsvis träffa överläkarn imorgon så får jag veta exakt hur de ser ut framöver) så en riktigt less tjej kan jag säga att jag är för enligt mig tycker jag att min kropp har fått lidit nog nu. Men samtidigt är de bra om de blir fler behandlingar så man blir säkrare på att man får bort all cancer som kan finnas kvar. För detta vill jag inte få tillbaka, vill inte upp leva denna mardröm igen!
Jag kan verkligen inte se den här nedförsbacken som alla säger för för mig blir de jobbigare och jobbigare i mitt psyke och min mur har redan fått en stor spricka. Men vad gör man om inte klistra på smilet och säger att allt är okej?


Mina kommentarer
Postat av: olivia

stor, stor, stoooor kram! <3

2012-04-12 @ 17:48:54
Postat av: Mona

KRAM!!!

2012-04-12 @ 19:23:33
URL: http://monizz.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0