Morgonstund har guld i mun

Dock är det ju inte morgon ännu, men om man tänker lite framåt så vet jag att morgondagen kommer att ha guld i munn då jag och Sternis börjar våran tripp till Vemdalen och vårforum, komma bli asgrymt med afterskii då grekiskagudinnorna kommer visa vad de är bäst på(dansa, sjunga och festa såklart) och även fest hela natten och morgonen lång. :)

nu har jag just fikat efter att kommit hem efter att jobbat på ungedomsgården. så nu blir det att packa in sig i bilen och köra in till staden. bara något trött och ingen verkar heller vara vaken som kan hålla mig sällskap i luren....

Slänger upp några kort sedan helegn då mina charmtroll var här och hälsade på:)


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0