NOS VEMOS BARCELONA

"NOS VEMOS BARCELONA" - jag håller de jag lovat!! så den 20:de mars 19.05 sätter jag återigen mina fötter i mina drömarsstad men denna gång får jag skaffa mig ett par nya convers jag kan träda in i landet med eftersom mina förra blev kvar där sist. hehe.

Fick även en väldigt bra förfrågan idag, får reda på i morgon exakt hur de blir, men de ser väldigt lovande ut! :)

har även också kommit igång lite med min träning nu, och jag känner mig otroligt peppad och motiverad denna gång, så i morgon väntas återigen ett träningspass hos sjukgymnasten redan 08.00 på morgonen. sedan bär de av till Östersund och mina fina vänner... då jag äntligen ska få klippa bort lite av mina slitna toppar. sedan väntar änu en helg med jobb och kanske(förhoppningsvis) en ledarkurs på lördan.

ja äntligen börjar jag få tillbaka leendet på mina läppar och jag har äntligen något att längta efter! Det känns bra nu, väldigt bra faktiskt:)


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0