mitt av februari...

ibland önskar jag att jag valde annorlunda i vissa situationer, att jag valde de som känndes bäst då istället för att tänka på framtiden så mycke.. de har redan gått till mitten av februari vilket innerbär att jag varit hemma i sverige i två månader.
Det går inte en dag utan att jag funderar på att flytta tillbaka till Barcelona och fortsätta därifrån jag slutade. men fast att jag tänker, funderar och längtar.. vet jag att jag inte kan åka ännu, att jag inte kan lämna allt här hemma just nu, det händer för mycke och jag behövs här nu för mina nära.

Men efter de, vad händer då, har de gått förlång tid jag varit borta för att kunna återvända? är det verkligen barcelona som ska få bli nästa äventyr eller är de dags att bredda sina vingar ännu mer och se vad andra ställen har att bju på? finns mycke framtiden ska få visa mig... men jag hatar att jag fortfarande grubblar på att jag lämnade barcelona för tidigt.

men tills att jag kan fly bort igen så äre dags att leta jobb.... suck.


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0