Ett stort leende och härlig känsla.

Efter att ha hatat alla hjärtans dag så länge jag kan minnas eftersom den dagen bara beskriver vilka som är ensamma vargar eller upptagna tuttepuvor. fick jag svart på vitt att man inte behöver ha en underbar fin man som uppvaktar en med blommor och choklad för att en sån dag inte ska vara värdelös, utan att en vän kommer på fika och ger en en röd fin ros och filmkväll in på små timmarna med grabbarna får en att tänka att man har de förjäkla bra som singel. vad kan man klaga på när man har sådanna fina vänner som bara gör en så fruktansvärt varm inombords?

nä nu ska jag fortsätta ha mitt leende, lyssna på min och lentans spellista på spotify och tagga för lite jobb i kväll då förklädet ska på och chokladbollar och chokladmuffins ska göras :)


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0