Jul ledigt..

Över en hel vecka har gått med en massa verk och rastlöshet. Sjukskriven är något jag verkligen inte uppskattar. Visst jag fick julledigt, men hade varit betydligt roligare om man hade kunnat rört sig som en normal människa och inte som en invalidos. Har iaf fått slutat med sprutorna nu och har även trappat ned på smärtstillande. så snart mina vänner ska jag få åka på min fina leksak som står här utanför och väntar otåligt på mig. Det är ju så roligt att samma dag jag får hem skotern blir man även inlaggd på akuten för operation.
Det känns verkligen som att man trabbas utav all olycka som finns, men efter regn kommer solsken och även denna gång har jag något roligt att längta till som läker en stor del utav mitt sår. Fick en Skoterweekend i julklapp av min alldeles egena lilla rödtott. sjukt underbart och mysigt. :)

Är less att bara sitta inne nu och inte ha något att göra, så idag ska jag och Stellan bjuda familjen på mat, så ska bara vänta på att han kommer hit så ska man börja kocka ihop något vettigt att bju på.. :)


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0