Drömmar om en fantastisk värld

Nu är jag på slutspurten på denna långa vecka(jobbar i morgon också men vanilga tider). riktigt skönt!

Jag börjar bli så här rastlös igen som jag har för vana att bli ibland. Jag vill hitta en reskompis nu som vill åka iväg och se värden med mig, uppleva alla äventyr och leva för dagen.
Jag vill åka och se alla häftiga djur i austalien, se Ö-värden i grekland, uppleva nattlivet och aktikturn igen i barcelona. Jag vill åka till thailand, malajsia, hawaii, se frihetsgudinan i new york och elfitonert i paris, vill se alla coola ställen i Hollewood. Jag vill hoppa fallskärm menads jag ser en fantastisk värd nedanför mig, vill lära mig surfa, hyra vespa och åka iväg på en spotantripp för att se saker man annars inte hade gjort på en "vanlig" semester, jag vill gå i regnskog se fantastiska gigantiska vattenfall, bergsklättra, Jag vill åka till italien och äta stora fräsha sallader och thailand för att äta guddomligt god wook.

ååå snälla ta mig till allt detta nu! Har hittat en resa jag är sug sugen på att hoppa på, men det är väldigt mycket pengar och en bestämd tid man är borta, ett schema man följer i 2 månder. men jag tror de skulle vara sjukt kul och absolut inget jag skulle ångra. men de jag helt att velat är att kunna åka som ja vill, ta dagen precis som den kommer... men just en sån spontan resa skulle jag inte våga göra själv, så det är där skon klämmer.

nä nu ska jag skrapa mina 2 trisslotter och hoppas på stor vinsten så jag kan göra allt jag vill göra!

........................ och vinsten blev 25 kr x2 så hoppet lever fortfarande ;)


Mina kommentarer
Postat av: emma

passa på och gör allt du vill:) innan du skaffar familj. linda ångrar verkligen ingenting av allt hon gjort, och hon har ju rest precis över allt! så det är bara och tuta och köra=)

2011-08-04 @ 20:12:49
URL: http://saema.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0