Sköna dagar!

Hade en sjukt skön dag igår. jobb 8-16.30 + 1h 40min buss. åkte till Maria och blev bjuden på mat. åkte sedan dirkt därifrån ut till Valla för att spela korpenmatch med grabbarna. Sjukt kul att spela igen nu efter sommaruppehållet. blev även en vinnst på 7-2.
Efter matchen blev de hem och på med varmare kläder och tog en kvällspromenad på 4.4km med min fina vän C1 för lite girltalk. avslutade kvällen med te, ansiktsmask och en varm skön dusch!
Fler av sånna dagar tack!

Nu har jag bara 2h och 20 min kvar av denna jobb dag + bussresan tillbaka till staden då tvätt och en kvällspromenad med C1 står på schemat.


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0