9 dagar+9timmar+58 min= 13558 min

Alltså vad är de med mig egentligen, jag är helt spidad, räknar ned dagarna till och med timmarna och minuterna!! de är inte nyttigt för fem öre skulle jag gissa på, för jag blir så jäkla uppihejsan så de finns inte, tror jag snart klättrar på väggarna och girinar och skrattar om vart annat. är de de man brukar kalla för resefeber eller vad är de egentligen? tänkte ju egentligen fara hem idag, men Carolina är ju jämnt så duktig på att skjuta fram allt hela tiden. så måste stanna idag för att verkligen städa undan här i lägenheten. började på ig¨r med garderoben. men de tog lixom stopp när jag upptäckte vilken blåst blondin jag faktiskt kan vara ibland... jag menar, hur svårt ska de va att vika ihop en simpel jävla flyttkartång?? framför allt när den kommer ifrån ikea, när dörjade dom göra kompicera grejjer som man inte förstår sig på??

äh, må ju snart gå coh försöka bråka med de där igen, för inte t'nker jag stå där och skämas och fråga farsgubben inte. finns ingen chans för de. må ju ha lite stålthet kvar ;)

Nu har jag iaf hittat min älsklingslägenhet! den ligger i Gracia, alltså mitt i Barcelona och den är ju helt underbar. stor rymlig, och till och med under våran budjettgrens som vi trodde vi skulle få gå som lägst till!! men så klart finns de en sak som sätter stopp.... den är inte ledig fören sista oktober. alltså måste vi hitta en annan lägenhet tills dess. men vi har sökt på denna iaf! för den här är bara MIN!!! :)




Mina kommentarer
Postat av: emma

Jag tror jag följer med dig till barcelona istället för den där lägenheten var tok snygg, så får jocke bo själv i din lägenhet ;)

Kan tänka mig dig förresten då du klättrar på väggarna och skrattar och grinar om vartannat :D

2010-09-15 @ 12:41:20
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Lentan

Alltså de där med flyttkartonger är inte de lättaste :p

lägenheten va super fin :D <3

2010-09-15 @ 21:47:12

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0