morgonstund har guld i mun

Jag kommer inte ens ihåg när jag följde med ut och jagade sist.. måste nästan ha varit 11... eller kanske till och med yngre. Men nu tog jag mig i kragen och följde med stellan ut i de vackra skogarna i hoo. Men nog erkänner jag att de var riktigt trevligt och väldigt skönt att sitta och filosofera ute i skogen på ett hygge.
Pappa satt passet bredvid på morgonen och fick den turen att skjuta en fjoling. så fick mig en smaskig syn redan ifrån morgonen när han och stellan tog ut ett å annat ur älgen innan den skulle till slakteriet.. men nog är de alltid roligare när de händer något och de var faktiskt riktigt intressant.. haha hemsk man är :p




Mina kommentarer
Postat av: magda

Å de är nästan så att jag blir sugen på att hänga med ut något också, men bara nästan=P

2010-09-21 @ 10:16:34
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0