heeeeeeeeelp

Just nu är mitt huvud kaos... som vanligt. har femtielva tankar om allt mellan himmel och jord. men den största frågan nu är, hur i helskotta ska jag göra efter jul?
  1. Sundsvall - där jag har en lägenhet.
  2. Hammarn - där jag kan bo hos mamma och verkligen spara pengar.
  3. Östersund - där dom flesta av mina kompisar bor.
  4. Barcelona - där livet är alldeles för bra!

ja denna fråga yrar runt i mitt huvud från de jag vaknar på morgonen till jag går och lägger mig på kvällen igen, men egentligen måste man planera allt hela tiden? vad händer om jag bara bara låter slumpen avgöra? nä usch, sån kontroll människa som jag är går de inte att lämna något till slumpen, sånt finns bara inte i min värd.

Så min lösning blir att söka jobb på alla 4 ställerna och se efter de vad som komma skall.. de är väl andå smartast? åå får bara mer ångest att sitta vaken så här på natten när de här skulle bli en tidig natt, nä ställa veckar klockan tidigt i morgon, för då jäklar ska de handlas mat så kylskåpet slutar eka.

Mina kommentarer
Postat av: maggie

Du ska komma hem till hammarn å flyga runt med mig, spara pengar också ska vi åka till grekland i höst!=)just pööörfekt



Och du, vi ska bygga pepparkakshus i helgen så du kan ju få ett MMS om du har tur;)

2010-11-18 @ 11:41:15
URL: http://maggiehoo.blogg.se/
Postat av: caroline

carro!! om jag fortfarande är arbetslös och rastlös strax efter nyår, får jag följa med dig tillbaka till barcelona och leva loppan om du drar dit igen?

2010-11-26 @ 18:14:41
URL: http://carolinestern.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0