jag vill se de snöa..

nu har man äntligen hört att de har kommit rätt mycke snö hemma. underbart! jag har beställt mycke snö på läggderna och skogen när jag kommer hem! för än så länge njuter jag av den blåa himmlen och solen som lysser upp min vardag.... fast kan ju faktiskt säga att vi har inte heller någon super värme, utan de är faktiskt höst här, men runt 15 grader skulle jag iaf tippa på att de kan vara ute, rätt skönt faktiskt.

idag ska jag prata med dom på jobbet så jag kan beställa flyg hem till min älskade by! Jag saknar alla där hemma så sjukt mycke. fast på något sätt har de faktiskt varit rätt lätt att vara ifrån alla(om man nu får säga så) men så fort man pratar med alla så kommer den där längtan till en.. bara tanken på alla kvällshäng och mysiga bilturer får mig bara att vilja komma hem på en gång. Men ett tag till ska jag motstå den längtan för trotts allt så kan jag inte säga något annat än att de är väldigt nice att vara här.

börjat i ett nytt team nu på jobbet och ska även flytta till helgen så nu blir de en ny start som jag hoppas resulterar på att jag komma trivas änu mer än vad jag har gjort hittills. ska bli skönt med en liten nystart igen. :)

har även varit på lite små äventyr. en spontan resa till Zaragoza bland annat med mina fina vänner emmelie och maria. och nu ser det ut som att de ska få bli Vallencia till helgen kanske. SKOJ!

men nu blir de att lada inför jobb, och provition ska jag bannimig ha idag så jag kan unna mig någon alkoholhaltig drick efter jobbet kanske? låter inte helt fel de ;) nä må skynda mig och göra mig i ordning så ajg kan ringa min kära mor innan jag börjar jobba! :)

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0