en rådnande sötnos!

På andra sidan jorden, på andra sidan stan
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig

Här finns så mycket vackert som jag inte kan se
Jag drar mig sakta undan och solen följer med
Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det

I min andra blogg(dagbok) hade jag klistrat in denna text av Malissa Horn. Det var början av min resa här nere i Barcelona. Den beskrev just mina känslor jag hade då. och jag kan säga med lättnad att detta äventyr har gätt mig en ny start här i livet, jag har börjat hittat tillbaka till mig själv, sakta men säkert och jag älskar att vakna på morgonen igen! Barcelona har verkligen hjälpt mig på alla sätt och vis och verkligen visat vissa dörrar som varit stängda förr.

Jag är så sjukt tacksam över att få ha träffat vissa människor här nere som verkligen får mig att känna mig så lycklig. Och jag är sjukt tacksam över att jag har så fina människor där hemma som verkligen har stöttat mig när jag hade de svårt och även visat sin lycka nu när jag har fått min vändning. alltså jag känner mig så glad inombords och jag vet inte hur jag ska hantera detta nu, mycke energi som vill ut. Det ända jag vet är att min sista tid här i Barcelona för denna gång komma bli sjukt bra!

Mina kommentarer
Postat av: Magda

Vad glad jag blir över att höra att allt känns så bra för dig<3

2010-11-24 @ 02:42:26
URL: http://maggiehoo.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0