Älskade vän

Niklas Lindholm, min vän. detta trodde jag aldrig att jag skulle vara med om, inte nu åtminstonne.. varför skulle något sånt här hända för? varför skulle de hända just nu, just dig? det är precis som andra sa; de här är något man läser om, inget man är med om själv.

Ordena finns inte, de räker inte till. Det är helt obeskrivligt hur stor saknaden är och hur stort hållet är inom en. Men jag vet min vän, jag vet att du är på ett helt fantastiskt ställe just nu och alla minnen jag har efter dig, alla saker vi har upplevt tillsammans tänker jag bevara djupt inom mig där inget kommer att raderas. Efter 10 år i samma fotbollslag och 6 år i samma klass och nu i samma härliga gäng där vi tillbringade mycke tid med varandra med nightriders, fotbollstittning, kvällshäng och en helt fantastisk Alanya resa... ja allt kommer att bevaras djupt inom mig och jag är djupt tacksam över att ha lärt känna dig.

Du saknas hos oss och det kommer du alltid göra.
Vila ifrid min vän, Jag älskar dig hollmen!


Mina kommentarer
Postat av: emma

Vad fint skrivet Carro :)

2010-06-17 @ 20:42:32
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0