carpe diem!

Den här resan har gett mig så mycke mer än ett stort äventyr. Jag har även lärt känna mig själv bättre, fast att man kan känna att man ibland springer ifrån en själv, så måste man ju även acceptera att man bli annorlunda och att man förändrar både åsikter och känslor med tiden.

Det har inte bara varit en dans på rosor utan det har även varit en väldigt jobbig period, kan nog ha varit ungefär där runt exakt en månad jag verkligen börja känna den där lyckan att vara i Barcelona.
Efter det att jag fick byta team och lära känna nya människor, se nya ställen, så förändrades min syn på barcelona väldigt mycke. jag verkligen älskar barcelona idag och jag tänker aldrig säga att jag aldrig komma åka tillbaka. För det vet jag att jag komma göra, dock inte när. men jag komma...

Den sista veckan var den bästa på min resa helt klart, Jag hängde med sjukt sköna människor och levde livet som aldrig förr. då kan jag säga att jag levde på rosa moln utan bekymmer.

tycker de är så synd att jag inte hade en kamera så jag kunde fånga alla stunder. Men får försöka ragga åt mig bilder ifrån alla andra så jag kan göra ett album jag med:)

Men denna resa ångrar jag inte en sikund på att jag åkte på. Jag har fått minnen för livet och ja, den var fullkomligt strålande helt enkelt!

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0