It's like a dream to me

Julen bjöd på en väldig mysig dag med god mat, värdens bästa familj och jätte fina julklappar, blandannat en resa till egyptien, dock blev de ett läkarbesök och var sängliggande halva dagen.

Mellandagarna nu har jag vart som en jojjo mellan, sundsvall, hammarn och östersund. var in och träffade min efterlängtade Linn som var riktigt många månader sedan jag träffade sist. Hade även en toppen dag inne i jämtlands storstad idag med lilla syster.

Imorgon bitti blir de sundsvall igen för att ta bort allt i min lägenhet + att stanna kvar och fira nyår med mina älskade vänner. ska även krama hejdå till min elle pelle på lördag som åker tillbaka till BCN utan mig:( fy satan vad jag komma sakna den tjejen!

Men nu har jag iaf kommit på en liten plan om hur jag ska göra upp mitt liv så jag kommer på banan igen, och de komma bli bra till slut det vet jag, på ett eller annat sätt. för jag vet vad jag vill. och jag ska se till att de blir så också!


Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0