Gratis är gott, men inte bra!

Det är den nya grejen jag ska komma ihåg i fortsättningen.

Maria och jag var bjudna till Cdlc igår på sushi och frukit i choklad fondue och skumpa. Senare blev de dans inne i vip avdelningen där de bjöd på allt drickbart. Blev alltså en gratis kväll rakt igenom..... men som sakt gratis är gott men inte bra!

På dagen var även jag och maria och kollade på la pedrera, sjukt fint var de! Det är verkligen ett måste när man är här i Barcelona!!
Så nu har jag 5 musem kvar att kolla på :)

Idag blir de mer turistande. Natalie och jag ska iväg och se Os stadion ifrån 1992 och camp nou. Är fortfarande sur att jag inte har gått, och inte heller hinner se en match innan jag åker hem, får bli näta vistelse här i Barcelona helt enkelt!

bju på en bild ifrån nasty monday i mondags som klara hade! Älskar att de är jag som ser så borta ut när jag var nyktrast av alla där :D

Mina kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad heter du?
Spara mitt namn!

Din E-postadress: (Bara jag ser den)

URL/Har du nån blogg?

Här kan du kommentera:

Trackback
RSS 2.0